26 Μαΐου 2013

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

                             ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ

Γράφουμε μερικές κάρτες με κάποιες ατελείωτες προτάσεις:

Μ΄ αρέσει να είμαι με τους φίλους μου και να...
Κάθισα και άκουσα το φίλο μου όταν...
Μ΄ αρέσει όταν ο φίλος μου μοιράζεται...
Όταν είμαι λυπημένος , αγκαλιάζω το φίλο μου και...

Όλα τα παιδιά κάθονται σε κύκλο.Καθένα διαλέγει μια κάρτα και αφήνει τις υπόλοιπες στη μέση του κύκλου.Διαβάζει και ολοκληρώνει την πρόταση που αναγράφεται στην κάρτα.Όσα παιδιά δεν μπορούν να σκεφτούν τίποτα για να τελειώσουν την πρότασή τους , βγαίνουν από το παιχνίδι.Τα υπόλοιπα συνεχίζουν μέχρι να μείνει μόνο ένα παιδί , το οποίο θα είναι και ο νικητής.


                                            Η ΟΡΧΗΣΤΡΑ

Αριθμός παικτών:Από τρεις έως δώδεκα

Οδηγίες:

  1. Καθίστε σταυροπόδι σε κύκλο και ορίστε κάποιον παίκτη ως μαέστρο.
  2. Οι υπόλοιποι παίκτες διαλέγουν ένα μουσικό όργανο και προσποιούνται ότι παίζουν.
  3. Όταν ο μαέστρος δώσει το σύνθμα της εκκίνησης , αρχίζετε όλοι μαζί να τραγουδάτε:

            Ένα ,δύο , τρία!
            Κάντε ησυχία.
          Και η μικρή μας ορχηστρούλα ,
            τώρα παίζει μουσικούλα!
            Κι όποιος στις νότες
            σημασία δε δώσει
            πρόστιμο , πρόστιμο
            μεγάλο θα πληρώσει!

Ο μαέστρος κουνάει τα χέρια του και ξαφνικά αρχίζει να μιμείται κάποιον από τους ¨μουσικούς¨της ορχήστρας.Ο παίκτης τον οποίο μιμείται ο μαέστρος πρέπει να σταματήσει να παίζει και να αρχίσει να κουνάει τα χέρια όπως έκανε προηγουμένως ο μαέστρος.
Όταν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται ότι ο μαέστρος τον μιμείται , πρέπει να πληρώσει ¨πρόστιμο ¨, π.χ. να μιμηθεί ένα ζώο , ένα επάγγελμα κ.τ.λ.
Στον επόμενο γύρο του παιχνιδιού μπορεί να είναι αυτός ο μαέστρος.



Πηγή:Συναρπαστικές και δημιουργικές διακοπές-Σαββάλας
 Καλοκαίρι γεμάτο χρώμα-Σαββάλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...